بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام شیرین / خلال مغز بادام شیرین تولید و فروش عمده

خلال مغز بادام شیرین تولید و فروش عمده

خلال مغز بادام شیرین به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و همچنین مفید بودن در درمان بسیاری از بیماری ها نظیر دیابت مورد توجه قرار دارد. فروش عمده خلال بادام شیرین در اکثر خاروبار فروشی ها انجام می گیرد.
بادام انواع ویتامین های مورد نیاز بدن را درون خود دارد این مغز خوشمزه به دلیل داشتن کلسیم در رژیم غذایی زنان باردار قرار می گیرد تا به استحکام استخوانهای جنین در حال رشد کمک و کلسیم مورد نیاز بدن مادر را تأمین کند.
بادام کاهنده قند خون و مناسب برای افراد دیابتی است، کلسترول بد خون را از بین می برد و بیماری های قلبی را در افراد مسن کاهش می دهد.
فروش عمده خلال بادام درجه یک خام از کارخانه های تولیدی با قیمتی مناسب صورت می گیرد، بیشتر افراد برای خرید به خشکبار فروشی های مجاز و معتبر مراجعه کرده و به صورت فله یا کیلویی به نسبت نیاز خود خریداری می کنند.
خلال بادام یکی از افزودنی های مفید و مورد علاقه سر آشپزهاست. در تزیین بسیاری از غذاهای سنتی ایرانی و همچنین شیرینی ها، کیک ها و بستنی ها استفاده می شود.

صادارت خلال مغز بادام شیرین قزوین

تولید و صادرات خلال بادام در ایران به چه صورت است؟ برای سفارش و انواع خلال  و مغز بادام درختی با قیمت های مناسب چه می کنید؟ آیا بسته بندی در صادرات خلال بادام تاثیری دارد؟
خلال بادام از فرآورده هاییست که مصرف کننده های بسیاری در صنایع غذایی دارند. قزوین از جمله شهرهاییست که توانسته حجم قابل توجهی از این محصول را تولید و در اختیار مشتریان در داخل و خارج از ایران قرار دهد.
سفارش انواع خلال بادام در حوزه صادرات سالانه رو به افزایش است و کشورهایی همچون چین و آلمان، روسیه و فرانسه، امارات و … نقش بسیاری در افزایش سفارش و خرید آن از ایران دارند.
خلال مغز بادام شیرین در انواع رنگ و اندازه همچنین با درجه های کیفیت مختلف دسته بندی شده اند که هر کدام دارای قیمت خاصی می باشند که در انواع خرید جزئی، عمده و صادرات قیمت گذاری شده اند.

بسته بندی خلال بادام شیرین

بسته بندی خلال مغز بادام شیرین از جمله موارد مهمی است که در صادرات آن تاثیر گذار است. همانطور که می دانید خلال بادام به دلیل شکنندگی بالایی که دارد در زمینه بسته بندی حساس می باشد.
صادرکنندگان خلال بادام نهایت تلاش خود را در زمینه جلوگیری از شکستن خلال ها و آسیب دیدن شان خرج می کنند تا در نهایت کیفیت محصول پایین نیاید.
مراکز مختلفی در سطح کشور وجود دارند که شما به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید، چنانچه تمایل به صادرات خلال بادام دارید و به دنبال قیمت های مناسب و صادراتی این محصول هستید پیشنهاد می شود به نمایندگی های فروش اینترنتی قزوین مراجعه نمایید.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مغز بادام سنگی

مغز بادام سنگی شیرین بسته بندی شده صادراتی

مغز بادام سنگی شیرین از مهمترین نمونه های مغز بادام صادراتی ایرانی به شمار می …

دیدگاهتان را بنویسید