بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / ارزان ترین قیمت روز بادام هندی

ارزان ترین قیمت روز بادام هندی

در جامعه امروز و با توجه به افزایش تورم همواره دانستن قیمت روز بادام هندی برای خرید محصولات مورد نیاز ضروری می باشد. این امر برای خرید محصولاتی همچون بادام هندی نیز صدق می کند.

قیمت روز بادام هندی

بادام هندی

بادام هندی درختی است از خانواده سماق که در مناطق مرطوب رشد خوبی دارد و دارای دو قسمت است یکی میوه که همان سیب هندی می باشد و دیگری مغز آن که بادام هندی است.
این مغزها که شبیه کلیه هستند در انتهای میوه درخت بادام هندی رشد می کنند.
بادام زمینی بومی سواحل شمال شرقی برزیل است که به هند برده شده است.
در قرن بیستم هند بزرگترین تولید کننده بادام هندی شناخته شد و در حال حاضر سالانه حدود 460 تن به 60 کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، ژاپن، هلند، استرالیا، کانادا و آلمان و … صادرات انجام می دهد.
زمانی که این درخت به هند برده شد برای جلوگیری از فرسایش خاک از آن استفاده می کردند اما به مرور زمان و بالا رفتن تقاضای مصرف به طور گسترده این درخت را کشت کردند.

قیمت روز بادام هندی

قیمت روز بادام هندی

بادام هندی منبعی از کربوهیدرات ها، قند، چربی ، پروتئین، ویتامین های گروه B، ویتامین C (حتی بیشتر از پرتقال)، کلسیم، فسفر، چربی های غیر اشباع، اسیدهای پالمتیک و اسید استناریک می باشد.
برای افرادی که رژیم خام خواری دارند می تواند به جای لبنیات جایگزین شود.
این گیاه به دلیل طبع گرم و خشک در طب سنتی دارای خاصیت دارویی نیز می باشد.
شایان ذکر است که علاوه بر مصارف خام بادام هندی به عنوان آجیل و تنقلات به طور گسترده ای از این مغز مفید در انواع غذاها، نوشیدنی ها، سالاد، دسر و … استفاده می شود.

فروش بادام هندی در ایران

چند سالی است که در کشور ایران مصرف بادام هندی رایج شده و جزیی از سبد غذایی ما به شمار می آید. به همین منظور مراکز متعددی شروع به پخش این محصول کرده اند و به نوعی فروش بادام هندی رونق گرفته است.

قیمت روز بادام هندی

اطلاع از قیمت روز بادام هندی

امروزه در بازار رقابتی قیمت ها و نرخ های متعددی از طرف عرضه کنندگان بادام هندی ارائه می شود؛ اما همواره باید به این نکته توجه داشت که به صرفه ترین و مرغوب ترین نوع آن کدام است.
برای اطلاع از ارزان ترین و به روز ترین قیمت بادام هندی بهتر است با مراکز معتبر که این محصول را منصفانه و با کیفیت مطلوب عرضه می کنند در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بادام هندی ارزان

خرید بدون واسطه بادام هندی ارزان

برای خرید بدون واسطه بادام هندی ارزان باید به مراکزی و فروشگاه هایی مراجعه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید