بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام درختی / قیمت عرضه مغز بادام درختی شاهرودی

قیمت عرضه مغز بادام درختی شاهرودی

قیمت مغز بادام درختی تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟ آیا این محصول توانسته است در بازار صادراتی جایگاه مطلوبی را به دست آورد؟ وضعیت بادام شاهرودی چگونه است؟

ایران را می توان از بزرگترین تولید کنندگان انواع بادام درختی در منطقه به شمار آورد که تنوع محصول بالایی نیز دارد که همین تنوع موجب تفاوت قیمت گذاری ارقام مختلف آن نیز شده است.
بادام درختی را در چندین شهر مختلف ایران تولید می کنند اما از استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان،کهکیلویه و بویر احمد می توان به اصلی ترین تولید کنندگان آن اشاره نمود.

صادرات بادام درختی

برخی از انواع بادام ایرانی داری کیفیت بالایی بوده و توانسته اند در بازار های صادراتی راه پیدا کرده و متقاضیان زیادی را به سمت خرید انواع مغز بادام و بادام درختی از کشورمان سوق دهد.
یکی از مهترین ارقام صادراتی این محصول به نام بادام مامایی شهرت دارد که بیشترین میزان فروش خارجی را دارد. از کشور هندوستان می توان به عنوان اصلی ترین خریدار بادام مامایی  یاد کرد و پس از آن کشور های چین،روسیه و برخی از کشور های اروپایی خواستار خرید آن می باشند.

صادرات بادام درختی
صادرات بادام درختی

قیمت مغز بادام 97

از ابتدای سال 1397 با نوسانات و عدم ثبات قیمت انواع محصولات از جمله آجیل و خشکبار رو برو بوده ایم که طی روز های منتهی به شهریور ماه هیجانات مربوط به افزایش نرخ دلار موجب سیر صعودی قیمت مغز بادام درختی نیز شد. اما باید به این نکته توجه داشت که این افزایش قیمت های ناگهانی و تشنجی همان طور که به یکباره ایجاد شده اند امکان متلاشی شدن نیز دارند و نباید هیچ گونه ریسکی را پذیرفت.

 

 

قیمت مغز بادام
قیمت مغز بادام
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مغز بادام درختی عمده سنگی

بادام سنگی یکی از انواع بادام های پوست سخت ایران است به همین جهت این …

دیدگاهتان را بنویسید