بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام / مغز بادام سنگی شیرین بسته بندی شده صادراتی

مغز بادام سنگی شیرین بسته بندی شده صادراتی

مغز بادام سنگی شیرین از مهمترین نمونه های مغز بادام صادراتی ایرانی به شمار می رود که در اوزان مختلف گرمی و چند کیلویی بسته بندی شده و آماده صادرات می گردد. از این حیث تولید محصول با کیفیت در وحله ی اول و نیز بکار گیری بسته بندی های شکیل و در خور صادرات می تواند تاثیر قابل توجهی بر میزان فروش مغز بادام ایرانی در بازار های خارجی  داشته باشد.

صادرات مغز بادام ایرانی

تولید انواع بادام درختی در ایران موجب شده تا تنوع مغز بادام ایرانی در بازار زیاد باشد که از جمله ی مهمترین آن ها می توان به بادام مامایی، بادام شاهرودی، بادام سنگی و … اشاره نمود که از بین آن ها مغز بادام مامایی بیشترین مصرف را برای فروش صادرات دارد و از کشور هندوستان می توان به عنوان مهمترین مقصد صادراتی این نوع بادام یاد کرد؛ اما از سایر انواع مغز بادام برای صادرات به کشور هایی چون ترکیه، روسیه, عمان و … استفاده می شود. رایج ترین شیوه ی بسته بندی عمده برای مغز بادام استفاده از کارتن وکیوم است؛ وکیوم کردن با تخلیه هوای درون بسته بندی موجب افزایش ماندگاری مغز بادام در برابر آسیب هایی چون رطوبت می شود.

انواع مغز بادام سنگی

انواع مغز بادام سنگی را از نظر طعم می توان به دو دسته شیرین و مغز بادام تلخ دسته بندی نمود.

مغز بادام شیرین مصارف بالایی در صنایع تولیدی مواد خوراکی دارد و از آن فراورده هایی چون خلال بادام و پودر بادام و نیز روغن بادام شیرین تولید می گردد علاوه بر این ها مغز بادام بوداده و شور را به عنوان یک آجیل خوش طعم و پر طرفدار می توان یاد کرد.

نوع دیگر که مغز بادام تلخ سنگی است به واسطه ی طعم گزنده نمی توان به مصرف خوراکی رساند اما در داروسازی سنتی و حتی صنعت داروسازی مدرن به دلیلل خواص بی شماری که دارد جهت تولید انواع ضماد، پماد و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین فراورده ی تولید شده از مغز بادام سنگی تلخ روغن باددام تلخ است که برای تقویت مو توسط پزشکان توصیه می گردد.

بادام سنگی

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ارزان مغز بادام عمده

آخرین قیمت ارزان مغز بادام عمده

قیمت ارزان مغز بادام عمده طبق آخرین لیست های تنظیم شده در بازار ها اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید