بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام درختی / ارزان ترین قیمت بادام درختی بصورت عمده

ارزان ترین قیمت بادام درختی بصورت عمده

ارزان ترین قیمت بادام درختی بصورت عمده را براحتی می توانید از سایت ما تهیه نمایید چون ما محصول را بطور مستقیم از تولیدکننده دریافت و به سهولت در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت بادام درختی

معرفی ارزان ترین بادام درختی

با توجه به مصرف بالای بادام درختی این محصول برای یکسری از صنف ها و صنایع به صورت عمده مورد نیاز می¬باشد.
ضمن بررسی های انجام شده توسط تیم تحقیقاتی ما و بعد از سبک و سنگین کردن بازار بادام درختی و بررسی بهترین کیفیت بادام تولیدی که ارزان هم باشد به این نتیجه رسیدیم که محصولی با کیفیت و ارزان را مستقیما از باغات تولیدی بادام که به طور مستقیم خریداری نموده و بنحو مطلوب در اختیار مصرف کنندگان برسانیم.
محصولی را که ما عرضه می نماییم بیشتر از باغات شهرهای اصفهان ، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و دیگر مناطقی است که کیفیت این محصول بر سر زبانها افتاده است.
البته ناگفته نماند در اکثر مناطق ایران کم و بیش بادام درختی کاشت می شود و بعضا برای مصارف خانگی و محلی استفاده می شود.

قیمت بادام درختی

چگونگی تولید و عرضه بادام درختی از باغداران

با توجه به اینکه فصل برداشت بادام در اواخر مرداد ماه و اوایل شهریور ماه می باشد ، می توان بادام درختی را بصورت عمده از باغداران خریداری نموده و در کارخانجات فراوری این محصول ارزشمند بادام ها را پوست کنده و درجه بندی نمود و برای عرضه به بازار آماده کرد.
در این میان بسته¬بندی این محصول پر مصرف در خرید و یا حتی صادرات آن بسیار تاثیر داشته و جلوه ای چشم نواز و جذب کننده برای خرید به مشتری القا می نماید.

قیمت بادام درختی

تنوع محصول بادام درختی ارزان

با توجه به اینکه بادام در مناطق مختلفی از ایران کشت می شود و هر کدام ویژگی خاص خود را با توجه به نحوه ی کشت و خاک آن منطقه و کیفیت محصول دارد، قیمت های بسیار متفاوتی را در بازار می توان مشاهده نمود.
شرکت ما بر این اصل پایبند است که با توجه به بادام درختی در صنایع مختلفی استفاده می گردد و در شرایط کنونی که قدرت خرید کمی پایین آمده ارزان ترین و با کیفیت ترین نوع بادام درختی را به راحتی در اختیار شما قرار دهد.

قیمت بادام درختی

چگونگی قیمت بادام درختی ارزان بصورت عمده

از انجایی که هم تولید کننده هم فروشنده خود ما هستیم قیمت بصورت عمده ، بسیار ارزان تر برای مصرف کننده در نظر گرفته می¬شود.
این شما هستید که با مقایسه قیمت واحد ما با سایر توزیع کنندگان بادام هم بلحاظ کیفیت و هم با اطمینان خاطر از تازگی و خوش طعمی محصول می توانید نسبت به خرید ارزان و مطمئن بصورت عمده اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بادام درختی

خرید بدون واسطه انواع بادام درختی

بادام درختی از برترین انواع بادام است که با نام ارژن معرفی شده و خرید …

دیدگاهتان را بنویسید