بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام خارجی / انواع مغز بادام خارجی و قیمت فروش آن ها

انواع مغز بادام خارجی و قیمت فروش آن ها

انواع مغز بادام خارجی درختی و زمینی درجه یک در بازار ایران با قیمت های متفاوت برای تامین نیاز مصرف کنندگان به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد.

تنوع مغز بادام هایی که برای مصارف آجیلی مورد استفاده قرار می گیرند بسیار است اما می توان آن ها را به چهار دسته اصلی مغز بادام درختی، مغز بادام زمینی، مغز بادام کوهی و بادام هندی تقسیم نمود که البته برخی در داخل کشور تولید می گردند و بعضی دیگر واردات می شوند.

واردات انواع مغز بادام خارجی درختی

انواع مغز بادام درختی خارجی:

  • مغز بادام امریکایی
  • مغز بادام چینی
  • مغز بادام افغان و …

از آنجایی که ایران خود تولید کننده بادام و مغز بادام درختی است اداره ی گمرک ایران شرایط سختگیرانه ای را برای واردات انواع این محصول به داخل خاک کشور در نظر می گیرد تا به دین صورتت به کشاورزانی که به کشت و تولید بادام مشغول هستند لطمه  ای وارد نشود اما با همه ی اقدامات صورت گرفته هر ساله انواع مغز بادام خارجی درختی در بازار های داغ پیش از شب چله و عید نوروز جولان می دهند.

بیشترین میزان فروش مغز بادام خارجی مربوط به نمونه ی آمریکایی است که از آن با نام مغز بادام زرین نیز یاد می شود.  است از عمده ترینن دلایل انتخاب این محصول توسط خریداران ظاهر زیبا و یک شکل همه ی دانه ها می باشد که موجب جلب توجه شده و توجه کمتر کسی را به سمت طعم آن می برد.

لازم به ذکر است که مغز بادام ایرانی نسبت به نوع خارجی خوشمزه و خوش طعم تر و البته نرم تر است و این ویزگی ها موجب بالا تر بودن قیمت آن در بازار داخلی نیز شده است در مقایسه با مغز بادام خارجی شده است. اما با این وجود قیمت خرید و فروش انواع مغز بادام خارجی وارداتی به شدت تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز بادام زرین خارجی در بازار

قیمت مغز بادام زرین امریکایی در بازار ایران به شدت تحت تاثیر نرخ ارز قرار …

دیدگاهتان را بنویسید