بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / بادام هندی درجه یک خام و تازه قیمت روز

بادام هندی درجه یک خام و تازه قیمت روز

بادام هندی درجه یک که هر ساله در حجم قابل توجی به کشور ما واردات می گردد طی چند ماهه ی اخیر دچار نوسانات قیمتی زیادی شده است از این رو لازم است تا پیش از هر گونه اقدامی در رابطه با خرید و فروش بادام هندی خام از طریق سایت های معتبر اینترنتی از قیمت روز آن در بازار داخل کسب اطلاع نمود.

واردات بادام هندی به ایران گاها مستقیما از کشور های تولید کننده مانند هند، ویتنام و … صورت نمی گیرد و از طریق برخی از کشور های واسطه مانند دبی به ایران آورده می شوند.

طبق مقررات گمرکی واردات این محصول کشاورزی به ایران  ممنوعیتی ندارد و می توان آن را با با کارت سبز وارد نمود اما با این تفاسیر لازم است بدانید که برخی از انواع بادام هندی خام موجود در بازار حتی به صورت قاچاق و بدون اخذ مجوز های لازم از گمرک وارد می گردند که این کار صدمات زیادی را به اقتصاد ایران وارد می کند و قیمت ها را دستخوش تغییر قرار می دهد.

فروش بادام هندی درجه یک در تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از قطب های اصلی خرید و فروش انواع آجیل ایرانی مانند مغز بادام درختی و آجیل های خارجی مانند بادام هندی درجه یک است؛ که موجب می شود خریداران عمده از سراسر کشور جهت خرید این محصول به تهرن مراجعه نمایند.

نکته ی جالب این است که در برخی موارد قیمت  فروش برخی از محصولات آجیلی و خشکبار به نسبت نرخ فروش در شهر تولید کننده یا وارد کننده ی آن پایین تر می باشد.

فروش بادام هندی درجه یک و دو هر دو در تهران صورت می گیرد تا خریداران بنا به نوع مصرف و هزینه ای که می خواهند بپردازند بتوانند حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

انواع بادام هندی تازه

هر ساله انواع بادام هندی تازه به صورت خام از طریق مرزها به کشور وارد می گردد که دارای سایز و اندازه های متفاوت است که دو تا از معروف ترین آن ها بادام ندی 240 و بادام هندی 320 است.

بادام هندی درجه یک 240 از نظر اندازه بزرگ تر از نمونه دیگر است از همین جهت دارای قیمت بالا تری نیز می باشد.

بادام هندی معمولا کاربرد آجیلی دارد و آن را به همراه سایر طعم دهنده ها مزه دار می نمایند که بهترین آن ها بادام زمینی فلفلی، نمکی و زعفرانی است.

بادام هندی تازه

منبع: بازار بادام زمینی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز بادام هندی

ارزان ترین قیمت روز بادام هندی

در جامعه امروز و با توجه به افزایش تورم همواره دانستن قیمت روز بادام هندی …

دیدگاهتان را بنویسید