بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام / فروش مغز بادام زمینی بوداده طعم دار

فروش مغز بادام زمینی بوداده طعم دار

فروش مغز بادام زمینی بوداده و طعم دار علاوه بر بسته بندی، به صورت قله و کیلویی نیز از طریق این سایت انجام می شود.
فروش بادام زمینی به عنوان نوعی از آجیل که علاقه مندان زیادی دارد در طعم های مختلف موجب جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و مصرف کنندگان می شود. تا به حال معمولا بادام زمینی غلاف دار و مغز بادام زمینی طعم دار را تنها به صورت بسته بندی ان هم در اندازه های چند گرمی میشد خریداری نمود اما در حال حاضر امکان تهیه ان به صورت فله و کیلویی نیز نه تنها به صورت حضوری بلکه از طریق اینترنت نیز میسر شده است.

انواع مغز بادام زمینی بوداده طعم دار

برای طعم دار نمودن مغز بادام زمینی بهتر است از بادام زمینی پوست کنده شده و سفید استفاده نمود. برای این کار لازم است مغز بادام زمینی با حرارت به همراه برخی طعم دهنده ها تفت داده شود.حال بادام زمینی فلفلی، بادام زمینی شور و…. آماده ورود به بازار است.
نوع دیگری از طعم دار کردن بادام زمینی وجود دارد که معمولا برای این منظور از بادام زمینی چینی استفاده می شود که نام ان بادام زمینی روکش دار است این روکش از جنس آرد و ناشسته ذرت بوده و در طعم های گوناگون عرضه می گردد.

تهیه کره مغز بادام زمینی بوداده

کره ی بادام زمینی یکی از مشتقات به دست آمده از فرآوری مغز بادام زمینی بوداده می باشد البته لازم به ذکر است که برای این منظور استفاده از هیچ طعم دهنده ای در هنگام تفت بادام زمینی استفاده نمی شود.
کره ی بادام زمینی هم به صورت فله ای و هم به شکل بسته بندی و کارخانه ای در کشورمان در حال تولید است و نسبت به سایر انواع کره ی گیاهی که از مغز دانه ها تولید می شود مانند کره پسته شناخته شده تر است.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت ارزان مغز بادام عمده

آخرین قیمت ارزان مغز بادام عمده

قیمت ارزان مغز بادام عمده طبق آخرین لیست های تنظیم شده در بازار ها اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید