بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام سفید / مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید

مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید

مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید را می توانیم بعنوان یک مرکز جامع جهت دستیابی هدفمند به تمامی محصولات مختلف در این زمینه را در نظر بگیریم.

مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید

معرفی بادام سفید

بادام سفید ایرانی یکی از انواع مرغوب این محصول می باشد . بادام هابر اساس طعم و مزه و حتی شکل ظاهری و میزان چروکیدگی روی سطح مغز دارای قیمت متفاوتی است.
قیمت ها بر اساس اینکه بصورت عمده خریداری شود یا جزئی متغیر است.
و کیفیت متفاوت بادام در تهیه ی بادام سفید موثر است.

چگونگی تهیه ی بادام سفید
بادام را پس از برداشت به کارخانجات فراوری می فرستند. به دلیل مصارف گوناگون بادام گاها بادام را به صورت پوست کنده و سفید رنگ نیاز دارند بنابراین طی فرایندی پس از شکستن بادام و بدست آوردن مغز آن پوست نازک قهوه ای رنگش را از گوشت بادام جدا کرده و برای تهیه انواع خلال و پودر بادام به کارخانجات تولید این محصولات ارسال می نمایند.
این نوع بادام سفید مصارف مخصوص به خودش را دارد و بازار خاص خود را طلب میکند .

مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید

موارد استفاده بادام سفید

بادام سفید در صنایع مختلفی بصورت عمده استفاده می شود . از جمله صنایع غذایی ، رستورانها ، هتل ها ، غذا پزی ها مشتریان دائمی بادام سفید هستند که به صورتهای مختلف خلالی، پودر شده و یا بصورت بادام سفید درسته مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به اینکه برای بدست آوردن بادام سفید یاد فرایندی بر روی انجام شود قطعا رعایت اصول بهداشتی و عدم دخالت دست در این پروسه بسیار مهم می باشد و به طور قطع می توان گفت که بادام سفیدی که از کارخانه تهیه می شود قطعا تمام موارد و اصول بهداشتی را رعایت کرده و طرفداران بیشتری برای استفاده خواهد داشت.

مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید

مراکز عرضه کننده انواع بادام سفید

گروه تولیدی ما تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بادام سفید مرغوب را در حد استانداردهای جهانی به بازار عرضه نماید.
برای رسیدن به این مهم تصمیم گرفتیم مرکزی را جهت جمع آوری بادام سفید به صورت یکجا در نظر بگیریم تا خریداران محترم بتوانند به راحتی نسبت به سفارش محصولی خوب و استاندارد که تمام موارد بهداشتی را در پروسه ی تولید رعایت کرده باشند خریداری نمایند.
برای سفارش بادام سفید مرغوب در سایت ما که از جمله مراکز مهم توزیع این محصول می باشد به قسمت ثبت سفارش محصول رفته و میزان مورد نظر خود را سفارش دهید و اینکه به چه صورتی باشد خلالی ، پودری یا به صورت بادام درسته، کارشناسان ما در اسرع وقت ضمن هماهنگی با شما سفارش شما را ارسال می نمایند.
هرف ما جلب رضایت شماست .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید