بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام زمینی / فروش ارزان قیمت مغز بادام زمینی آستانه

فروش ارزان قیمت مغز بادام زمینی آستانه

قیمت مغز بادام زمینی آستانه با توجه به کیفیت بالایی که دارد نسبتا بالا بوده اما می توان انواع دیگری از بادام زمینی ایران را با نرخ ارزان در بازار مصرف به فروش رساند.

گیاه بادام زمینی برای رشد و ثمر دهی احتیاج به آب و هوای مرطوب دارد از این رو مناطق شمالی کشور بهترین مکان برای تولید بادام زمینی ایرانی به شمار می روند. البته نوع بادام زمینی به دست آمده در هر منطقه نسبت به کیفیتش متفاوت بوده و دارای قیمت متفاوتی نیز می باشد. در این بین شهرستان آستانه رکورد دار تولید مغز بادام زمینی خام در کشور است هم به لحاظ مقداری که چیزی معادل 80 درصد تولید کل بادام زمینی ایران در این شهرستان است و هم به لحاظ طعم و مزه بی رقیب است. از نظر قیمت نیز در این منطقه هم بادام زمینی ارزان و هم با قیمت بالا کشت می گردد.

 

فروش عمده اینترنتی مغز بادام زمینی آستانه

لازمه موفقیت در فروش عمده بادام زمینی علاوه بر ارائه ی محصول درجه یک و با کیفیت روش درست شناساندن و معرفی محصول به متقاضیان خرید انواع مغز بادام ایرانی است. سایت و فروشگاه های اینترنتی یکی از بهترین روش ها برای فروش انواع مغز بادام درختی، زمینی و مغز بادام هندی خام در سراسر کشور و حتی در سطح بازار های خارجی و بین الملل باشد.

بادام زمینی آستانه اشرفیه پتانسیل بسار بالایی برای حضور در این بازار ها دارد و تنها با کمی برنامه ریزی دقیق می توان از صادرات آن سود های خوبی را اید شد.

 

تهیه کره از مغز بادام زمینی آستانه

یکی از روش های پر سود برای افزایش سود فروش هر محصولی این است که به جای فروش آن محصول به صورت خام آن را به فراورده هایی تبدیل کنیم که در بازار نیاز بیشتری به آن ها می باشد. کره ی بادام زمینی یکی از انواع پر مصرف کره ی گیاهی در بازار های بین المللی است که می توان آن را با بهترین درجه کیفی از بادام زمینی پوست کنده آستانه اشرفیه تولید نمود.

منبع: ایران بادام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز بادام زمینی

ارزان ترین قیمت مغز بادام زمینی

قیمت مغز بادام زمینی به عنوان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات از …

دیدگاهتان را بنویسید