بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام ایرانی / خرید بادام کاغذی ایرانی خام

خرید بادام کاغذی ایرانی خام

خرید بادام کاغذی از دو نوع ایرانی و خارجی امروزه در کشورمان به آسانی امکان پذیر شده است که البته نمونه خام برای خریداران عمده گزینه ی مناسب تری است که از سوی این مجموعه پیشنهاد می شود.

چرا که در این  صورت مدت زمان نگهداری بادام کاغذی نسبت به حالتی که بادام کاغذی شور شود بیشتر است و این امر برای کسانی که قصد نگهداری و انبار کردن این محصول را دارند حائز اهمیت می باشد.

انواع بادام کاغذی:

  1. بادام کاغذی ایرانی: بادام پوست کاغذ ایرانی را به نام بادام محب و سفید نیز می شناسند و از تولیدات اصلی استان  اصفهان و شهرستان سامان به شمار می رود.
  2. بادام کاغذی خارجی: بادام منقا نام دیگر این محصول است و وارداتی بوده از مهمترین ویژگی های آن داشتن تنها یک لایه پوست نازک روی بخش خوراکی اش یعنی مغز بادام شیرین است، که مصرف آن را ساده می کند. این حالت برای بادام سفید به این شکل وجود ندارد.

تولید و خرید بادام کاغذی خام تک پوست

بادام کاغذی ای که در ایران تولید می شود ذاتا دارای پوست نازک است اما سختی آن نسبت به نمونه ی بادام منقا به مراتب بیشتر است از این رو به عنوان بادام آجیلی چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و این امر تنها زمانی میسر می شود که با استفاده از دستگاه بادام کاغذی کن نسبت به برداشت لایه ها از روی مغز بادام اقدام نمود تا به بادام تک پوست تبدیل شود.

قیمت خرید بادام کاغذی خارجی نسبت به نمونه ی ایرانی در شرایط عادی پایین تر است چرا که طعم لذیذ و دلچسبی مشابه با نمونه ایرانی ندارد و همین ارزان تر بودن موجب واردات بی رویه ی آن به صورت قاچاق به داخل ایران شده و شرایط را برای کشاورزانی که به تولید آن مشغول اند سخت نموده است.

اما با همه ی این تفاسیر با توجه به کیفیت بالای این محصول می توان آن را در بازر های صادراتی معرفی نمود و از فروش آن سود خوبی را عاید شد.

منبع: ایران بادام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام شاهرودی

قیمت بادام شاهرودی عمده ایرانی به صورت مغز

قیمت بادام شاهرودی که از انواع بادام درختی ایرانی به شمار می رود در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید