بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام ایرانی / فروش بادام کاغذی ایرانی

فروش بادام کاغذی ایرانی

فروش بادام کاغذی ایرانی به صورت اینترنتی از بهترین نمونه ها ی تولید شده در شهرستان سامان دسترس پذیری به این محصول مرغوب را برای همه در سراسر فراهم آورده است. مشتریان عزیز می توانند برای سفارش خرید بادام کاغذی ایرانی درجه یک و با کیفیت از طریق این سایت در حجم عمده و کیلویی اقدام نمایند.

 

بادام کاغذی ایرانی

یکی از محبوب ترین انواع بادام درختی که در کشور ما طرفداران بسیاری دارد بادام کاغذی است که به دلیل درصد بالای مغز به پوستش بسیاری خرید آن را به صرفه تر از سایر انواع بادام می دانند و بادام کاغذی بوداده به عنوان مصارف آجیلی در اعیاد و جشن ها در آجیل مخلوط نیز بهره می برند.

شناخت انواع بادام ایرانی می تواند شما را در انتخاب مناسب ترین نوع برای سفارش و خرید راهنمایی کند.

انواع بادام درختی ایرانی

برخی از مهمترین انواع بادام درختی ایرانی عبارتند از:

  • بادام مامایی
  • بادام کاغذی یا سفید
  • بادام شاهرودی 12
  • بادام شاهرودی 21
  • بادام سنگی

و… است.

بادام سنگیبادام شاهرودی

 

همانطور که می دانید هر یک از انواع بادام تولید شده در ایران دارای کیفیت طعم و ظاهر متفاوتی هستند و این مساله اصلی ترین دلیل برای تفاوت در قیمت فروش بادام کاغذی ایرانی با سایر انواع بادام است.

ارقام بادام کاغذی کدامند

به طور کلی بادام پوست کاغذی را به دو دسته ی ایرانی و خارجی می توان تقسیم نمود.

بادام پوست کاغذی ایرانی: نام دیگر این رقم بادام سفید یا بادام محب نیز نامیده می شود و به طور ذاتی پوست آن تعداد لایه ی کمتری نسبت به ارقام بادام سنگی و بادام شاهرودی 21 دارد. بیشترین میزان تولید بادام سفید مربوط به شهرستان سامان و اطراف اصفهان است.

بادام پوست کاغذی خارجی : این نوع بادام به منقا معروف است و از طریق کشور های واسطه ای چون امارات به ایران باز صادرات می گردد. معمولا آن را به صورت بوداده و نمکی در بازار فروش عرضه می نمایند و یکی از نمونه های پر فروش بادام محسوب می شود.

قیمت فروش بادام کاغذی ایرانی

قیمت فروش بادام کاغذی ایرانی نسبت به بادام منقا بالا تر است چرا که طعم و مزه ی آن بهتر می باشد و از آن جایی که بادام سفید تا زمان مصرف سر بسته می ماند به لحاظ بهداشتی سالم تر نیز است.

از طرفی قیمت ارزان بادام پوست کاغذی خارجی سبب شده تا علاقه ی عموم متقاضیان خرید بادام کاغذی به نوع خارجی بیشتر از ایرانی باشد.

منبع: ایران بادام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام شاهرودی

قیمت بادام شاهرودی عمده ایرانی به صورت مغز

قیمت بادام شاهرودی که از انواع بادام درختی ایرانی به شمار می رود در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید