بازرگانی بادام ماهان
خانه / خلال بادام / خلال مغز بادام قزوین به قیمت عمده

خلال مغز بادام قزوین به قیمت عمده

خلال مغز بادام قزوین در کنار خلال پسته سبز قزوین به یک برند مرغوب در کشور تبدیل شده است و این محصولات را در حجم عمده برای حضور در بازار داخلی و گاها خارجی تولید می نماید.

قیمت خرید خلال بادام زمینی و خلال بادام درختی قزوین بسته به سایز و اندازه ی اسلایس ها و نیز تازگی  رنگ آن ها دارد.

برای تشخیص خلال بادام تازه از کهنه به چه  مواردی باید دقت نمود؟

خلال مغز بادام قزوین تازه دارای رنگ سفید روشن و بدون بوی نم و ماندگی است و برای خلال بادام کهنه دقیقا عکس این ها حاکم است و رنگ آن به کرم بیشتر نزدیک است تا سفید.

نحوی خرید نوع مرغوب خلال مغز بادام قزوین

به طبع امکان خرید حضوری برای همه ی افرادی که به دنبال تهیه خلال بادام درجه یک و مرغوب قزوین هستند وجود ندارد از این رو این مجموعه ی تولید ی بازرگانی با ایجاد ساختار فروش اینترنتی انواع خلال پسته و بادام در هر حجم و تناژی در دسترس خریداران محترم قرار داد است. لذا متقاضیان می توانند ضمن تماس با دفتر فروش جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت نمونه نسبت به ثبت سفارش خود نیز اقدام فرمایند.

تولید خلال بادام شیرین با دستگاه صنعتی

خلال بادام شیرین را می توان به دو روش  صنعتی و سنتی تولید نمود که محصول تولید شده در هر دو روش تقریبا مشابه و با یک کفیت است.  اما مساله ای که مطرح است در تولید عمده خلال بادام روش سنتی کار ساز نبوده و الزاما باید از دستگاه های مدرن و ویژه خلال کن پسته و بادام بهره برد تا ظرفیت تولید خلال بادام شیرین افزایش یابد.

جالب است بدانید که امروزه از مغز بادام تلخ درختی نیز جهت تولید خلال استفاده می شود که از نظر ظاهر کاملا مشابه نمونه شیرین است اما به لحاظ طعم تفاوت دارند، البته این به معنی تلخ بودن خلال بادام تولید شده از بادام تلخ نمی باشد زیرا پپیش از اقدام بخ اسلایس ردن مغز  بادام با استفاده از روش مخصوصی تلخی آن را گرفته تا طعم زمخت نداشته باشد. و در وااقع می توان گفت که خلال بادام تلخ بی مزه می باشد.

 

خلال بادام شیریندستگاه خلال بادام و پسته

منبع: ایران بادام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خلال بادام تازه

سایت آنلاین فروش خلال بادام تازه

خلال بادام تازه در بازار ها از طریق سایت های آنلاین به فروش گذاشته می …

دیدگاهتان را بنویسید