بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام زمینی / مغز بادام زمینی خام ایران با قیمت صادراتی

مغز بادام زمینی خام ایران با قیمت صادراتی

مغز بادام زمینی خام ایران طی سال های اخیر توانسته حضور پر رنگی در بازار صادراتی غیر نفتی از خود به نمایش گذارد و موجب ارز آوری به کشور شود. این مساله برای بهبود شریط اقتصادی بهتر است لذا با صادرات این گونه محصولات وابستگی ما به فروش خارجی محصولات نفتی کم خواهد شد و دیگر اقتصاد تک محصولی نخواهیم داشت.

بادام زمینی خام آستانه در کنار پسته رفسنجان، گردو تویسرکان و نیز مغز بادام مامایی سامان تنها برخی از انواع محصولات کشاورزی ایرانی هستند که با توجه به کیفیت بالایی که دارند توسط بازرگانان و تجار جهت صادرات انتخاب می شوند.

بهترین مغز بادام زمینی خام ایران در آستانه

استان های شمالی کشور ایران چون گیلان با شرایط آب و هوایی مرطوب بهترین شرایط را جهت کشت و تولید بادام زمینی  مرغوب دارا هستند. در این بین بادام زمینی آستانه اشرفیه توانسته از نظر کیفیت طعم و مزه گوی سبقت را از سایر شهر ها بدزدد و بیشترین میزان برداشت بادام زمینی در ایران را به خود اختصاص دهد به طوری که تقریبا 90% کل بادام مینی ایران را تامین می نماید.

بادام زمینی خام آستانه پس از برداشت وارد مرحله ی پوست گیری شده و مغز آن جدا می شود اما این کافی نیست و لازم است که مغز بادام زمینی سورتینگ شده تا سایز های ریز و درشت آن از یکدیگر سوا شود. بالطبع قیمت خرید و فروش بادام زمینی در هر سایزی با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این ها  گاها بادام زمینی خام ایران دستخوش تغییراتینیز قرار می گیرد و پس از فراوری و طعم دار شدن  وارد بازار فروش می گردد.

انواع طعم های بادام زمینی

  • بادام زمینی تند
  • بادام زمینی نمکی
  • پنیری
  • عسلی و …

از دیگر فراورده های پر مصرف مغز بادام زمینی در صنعت تولید مواد غذایی و بستنی سازی خلال بادام زمینی است ومراحل تولیدش کاملا مشابه با تولید خلال بادام درختی است.

منبع: ایران بادام

 

مغز بادام زمینی آستانه

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مغز بادام زمینی

ارزان ترین قیمت مغز بادام زمینی

قیمت مغز بادام زمینی به عنوان یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات از …

دیدگاهتان را بنویسید