بازرگانی بادام ماهان
خانه / مغز بادام بو داده / مرکز عرضه کننده انواع مغز بادام بو داده

مرکز عرضه کننده انواع مغز بادام بو داده

بسیاری از افراد به مغز های بو داده علاقه ی بیشتری دارند، یکی از آن ها مغز بادام بو داده است. در این مطلب به مرکز عرضه کننده انواع مغز بادام بو داده می پردازیم.
همیشه بین افراد سوال بوده که آیا آجیل بو داده سالم تر است یا آجیل خام؟
ما در اینجا به صورت یک جمع بندی به این موضوع می پردازیم. اما اول بگذارید 2 روش بو دادن آجیل را معرفی کنیم و بعد به سراغ تفاوت بین آحیل خام و آجیل بو داده برویم.

مغز بادام بو داده

نحوه بو دادن مغز ها

  • بو دادن خشک : بیشتر کسانی که دارای کلسترول بالا هستند به این روش نظر مثبت داری دارند، زیرا در این روش روغنی استفاده نمی شود و مغز فقط به کمک حرارت بو داده می شود.
  • بو دادن به همراه روغن : این روش بیشتر مورد علاقه جوان ها و کودکان است. زیرا طعم مغز بسیار دلچسب تر می شود.
  • روش خانگی بو دادن، با استفاده از ماکروویو : می توانید مغز ها را در یک ظرف مخصوص به ماکروویو ریخته و آن را درون ماکروویو قرار دهید و خود یک آجیل بو داده خانگی داشته باشید.

مغز بادام بو داده

تفاوت آجیل بو داده و آجیل خام

زمانی که مغز هایی ماننده مغز بادام را بو می دهیم، در واقع میزان رطوبت آن را کم می کنیم تا ترد تر شود اما میزان پروتئین و کربوهیدارت آن همانند آجیل خام است.
بسیاری از افراد بر این باورند که آجیل بو داده نسبت به آجیل خام دارای کالری و چربی بیشتری است، اما بهتر است بدانید تفاوت چربی و کالری بیت حتی بادام بو داده و بقیه مغز ها با نوع خام آن ها خیلی اندک بوده و صریح تر بخواهیم بگوییم تفاوتی باهم ندارند.
بسیاری از افراد بر این باورند، بو دادن مغز هایی مانند بادام به همراه روغن، باعث افزایش چربی آن می شود، اما بهتر است بدانید، مغز های بو داده به اندازه ی کافی دارای چربی هستند و دیگر نمی توانند چربی دیگری را جذب کنند و فقط پوسته ی رویی آن است که آغشته به روغن شده که می توان به کمک یک دستمال این روغن را از آن بگیرید.

مغز بادام بو داده

مرکز عرضه کننده انواع مغز بادام بو داده

به احتمال زیاد دست فروشان بسیاری را در خیابان دیده اید که انواع مغز ها را بو داده و برای فروش عرضه می کنند، اما بسیاری از آن ها بهداشتی نیستند، زیرا به مدت طولانیی، روغنی که با آن مغز ها را بو داده می کنند تعویض نمی کنند.
پس بهتر است اگر قصد دارید از دست فروش ها این مغز ها را تهیه کنید، از نوع مغز های بو داده خشک تهیه کنید تا بهداشتی تر باشد.
مرکز عرضه کننده انواع مغز بادام بو داده، در فروشگاه های سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی متمرکز شده اند تا انواع مغز بادام بو داده را با هر روشی که مد نظر شما است، با بهترین قیمت به شما عرضه کنند تا بتوانید از خواص فوق العاده مغز بادام بو داده استفاده بسیاری را روزانه داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش مغز بادام زمینی

فروش مغز بادام زمینی بوداده طعم دار

فروش مغز بادام زمینی بوداده و طعم دار علاوه بر بسته بندی، به صورت قله …

دیدگاهتان را بنویسید